Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
Beamo's Girls




Credit



Template : Qistina Re
others : una & Athirah
Best view : Google Chrome



TIBE MASENYE AKU KENE HIDUP BERDIKARI
Monday, January 2, 2012 | 10:46 AM | 0 comments
Assalamualaikum wbt , ha , dah lame sgt aku tak update belog kan , aku tak update pun sebab takde semangat nak buad entry cus belog aku makin hari makin buruk , so , belog aku dah bertambah oke skunk , tengs to kak paah cus tolong editkan belog aku supaya tak nazak macam dulu , aku pun tak tahu ape yg aku buad dengan blog aku dulu , haha , sampai rosak dibuadnyerhh , ehe , so , nampak tak tajuk post kiter tu ? haaa , Tibe Masenye Aku Kene Hidup Berdikari , atototo ? Berdikari ? macam tak ready lha makkkkk , hurm , Bdw , aku skunk dah merangkap budak Lepasan Spm , so aku pun tak tahu nak buad ape lepas nhe . but member-2 aku kebanyakkan nyer dah kerja , mahu cari duet lha katekan , tapi aku nhe macam takde perasaan jeh kan nakk kerja ? malas lha , AHAHA :)


Ha , nhe lagi satu nak citer nhe , aku ade hantar borang under felda untuk khusus tuh , but until now still takde respon lagi , aduuiii , macam takde nasib jeh aku nak pergi sane . orang lain dah dapat tawaran , aku habuk pun tarak lagi lha , lain yang aku tunggu lain yg aku dapat , haih --' . hurm berbalik pd tajuk kite malam nhe , aku rase aku nak kerja kilang lha , ahaha , buleyhh ? hee , buad ape tanyer korang kan , borang bukan mak bapak kiter pun , ehe , jangan marahhhh :D , oke , skunk nhe ade due kerja yg aku tengah pk , satu aku akan dapat gelaran 'Minah Kilang XXXX' oleyh member-2 aku , and second, aku mungkin akan bekerja di kedai tudung or something lha that lha kan , . 


Bile aku fikir balik , kenapa lha dari dulu mak aku tak bagi aku kerja , kan aku dah kurang pengalaman , macam budak tadika dah ilmu aku dalam bab kerja nhe , hadeehh --' , wait-2 , ha , ary nhe 2 January 2012 kan , aku baru teringat kad member-2 aku yg telah berangkad ke medan peranggg atau name singkatannyer ialah PLKN , ehe , so kawan-2 aku terutamanyer Nazira n Jannah , hope korang dapat survive lha kad sane kan , mane tau ade orang jahat nak buli korang ke , HAHA , (act korang lha yg kuad buli budax mase kad scholl dulu) , huhu , eh  bile bace balik entry nhe , takde kene mengene kan dengan tittle ttuh, :D , so buad tak tahu lha yerhh , tuliss nhe pun tulis ape yg terlintas kad kepala nhe jehh , hurmm , hari pun dah jaoh malam , aku pun nak sambung balik buad bodo withh my cats , hehe , oke , gudnites peeps , I wish you can sleep tites :)