Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
Beamo's Girls




Credit



Template : Qistina Re
others : una & Athirah
Best view : Google Chrome



RANDOMM ^^,
Tuesday, January 3, 2012 | 5:07 PM | 0 comments
Assalamualaikum wbt , hai , hari nhe aku akan pergi interview ke satu tempat dimane aku akan mohon jadi pekerja sementara tunggu aku punyer result keluar , ha , bila cakap pasal interview nhe kan , skunk nhe dah area pukul 9 lebih gitu ar , adusss , rase macam maless pergi doe , Hanya Tuhan yg tao betapa malasnyer aku kalau nak kerja kad situ , haih , lagi satu , kema ajak aku kerja dekad fastfood a.k.a Mcd kad kuantan kalau tak silap aku , aku cakap, buleyh jeh , but kene cari rumah tumpangan a.k.a rumah sewa lha kan, takkan nak duduk dengan abang dye , sian pulak kene tanggung kami berdue nanti , lagi satu , kalau bab-2 mencari kerja nhe kan , aku sumpah SERIBU kali malas nakk mampus, but aku kene cari jugak for my own good , aku nak juga kann rase ade duet sendiry , nak juga rase beli barang gune duet sendiry , takkde lha aku selalu sangat mintak duet kad mak aku , lagi pun , aku nak cue cari pengalaman sebelum aku diterima masuk ke mane-2 IPTA yg sudi mengambil aku menjadi salah seorang pelajarnya , .

Ha , lagi satu nhe nak bagitahu , mase aku ambik result nanti kan , korang doa-2 kan lha aku supaya dapat yg terbaek untuk memasuki IPTA yg terbaek jugakk , kalau tak terbaek pun , cukup-2 makan pun jadikk lha kan , supaya aku tak tersekad tengah jalan nanti , . hurm , selain tu , kerja ape yg korang boleyh offer kad aku , mane lha tahu kan korang ade kedai buku keh , kedai baju keh , kedai maka kehh , offer-2 lha kerja kad aku nhe ha , sian kad aku yg sudah secara rasminya menjadi pengganggur tak berduet , haih --' , HAHA , .

Eh, sebelum aku habiskan eentry kali nhe aku syorkan korang rajin-2 lha usya blog Maria Elena nhe , aku rase die lha perempuan yg paling sporting ever lha kan , you knoww , mase dye get engaged pun dye boleyh lagi buad muke blurrr dye kad depan orang , huhu , memang cool ar kan , ohh Bdw , kalau nak cakap tunang dye tak hensem memang tak lha kan , sebab sememangnya her fiance is very-2 the cool n hensem boy in the world , kalau korang tengokk , memang cair , macam ice-cream yg betul kene panaskan kad atas dapur , AHAHA , lagipun aku tengok they perfectly each other lha , cus everything that Maria buad always lha dapat full support from Asfirdaus . uuuhhh , I wish i have a boyfriend like her lha , alangkah indahnyerr , ha , tengokk dari merepek pasal kerja , sampai lha ke Maria Elena nhe , korang mesti dah bosan kan bace aku punyer merepeks nhe , so , sebelum korang bertambah boring , better aku berhenti dulu setakat nhe oke , so , have a nice day and i wish i can have this job when i go to the interview kejap lagi . AHAHA , nak speaking ayad pun takk habis kan , so ? AAK , HUHU , babaiii peeps :)