Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
Beamo's Girls




Credit



Template : Qistina Re
others : una & Athirah
Best view : Google Chrome



Kawan Baruuu , Syokkk :))
Friday, January 13, 2012 | 7:18 AM | 0 comments
Assalamualaikum wbt . . hari aku just nakk share yang aku dah dapat kawan baru mase aku kerja , huhu , syokk kawan ngan diorang nhe cus semua satu kepale , ehe :) tambah plak same umor kan , lagi nyer lha , thenn , kitorang nhe macam dah kenal lame , masing-2 otak masukk kodd, besstt ape dapat kawan baru ken :))


Ha , meh siked aku nak tunjuk kawan baru aku tuhh , Uhu :))
Firstly , meh kite kenal-2 dengan Fatin Farhanna , aku story ket eh , dye nhe dari ape yg aku nampak memang cute puss manje-2 gituhh , cute jeh , suare pun halus jehh , nhe gambar dye :)


Nhe fatin or Ana, cute kann ? Huhu :)

ha, then aku nak kenalkan kynah plakk , . dye nhe kecikkk molekk jehh , comel kodd, cantekk , mulut pun boleyy tahan lha ken , cute jehh , bile cakap taknak benti , Haha , Jangan mara Kynahh , gurau jehh :)

nhe dye kynahh tuhh , Cantekk bukann ? :D

seterusnya kite berkenalan dengan Intan Suhaini , sedap name dye , :), dye dengan kynah aku rase bestie lha , cus bile diorang bercerita , mesti berkait-2 , so ape name nye selain bestie ken ? diorang nhe dak Jengka 18 kalau tak silap aku :)

Intan yg berbaju putih tuh :)

and yg terakhir sekali kenn , ialah dyra , ha , budak nhe sorang memang lha becokk , memang lha katekan kawan ngn diorang , dye nhe dok kad Bukid lada, Kg, Awahh , aku un tak tahu kad serokk mane mah dye , Huhu, 

tembam budaknyer kan , ha , cute sesangat :)

Ha , nhe lagi satu nak bagitahu nhe , sory lha kalau gambar nhe ade yg kurang jelas or tak seberapa sangat , cus aku ambik dary DP fb jeh , tak leyh nak Add diorang :(( , aku un ak tahu kenapa, so , tuh jeh aku nak kap , aku ade kawan baru , Kao Ade ? HAHA, but sory to pydah , aku try search dah fb kao , tak jumpa , tambah plak aku tak tahu kao pakai fb mane n name ape ? but kao still kawan aku jugakk k  jangan risau , nanti dah ade , aku update balik entry nhe :) , HUHU :)

so , i think , thats all kodd , nakk tydor plakk  BABAII :)