Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
Beamo's Girls




Credit



Template : Qistina Re
others : una & Athirah
Best view : Google Chrome



FIRST TIME AT WORK ! !
Monday, January 9, 2012 | 3:37 AM | 0 comments
Okeyhh , Assalamualaikum wbt , hey there , hari aku just nak share pengalaman aku kerja pada first day kan , ha, meh sini dengor bebaik ehh , :) ha , hari nhe jeh aku bangun macam waktu zaman aku sekolah dulu , sies beb memang awal lha ken , aku bangun dalam area 5 lebih-2 ar , then dengan mate yg mengantuk pluss plak aku langsung tak prepare ape-2 untuk pergi kerja . hurm , around 6 o'clock , aku still tak mandy lagi , dengan tudung tak beriron lagi , plusss aku un tak tahu baju mane yg sesuai untuk dipakai waktu nak kerja , maklum lha ken aku mane pernah kerja sebelum nhe :)


Sampai jeh aku dekad situ aku tercari-cari membe aku name dye PIDAH , ha, dye tunggu aku bapok lha lame kan , tuh lha sape suh tunggu aku , dah aku datang lambat , AHAhA , thenn , kitorang pun pergi lha masuk 'Training Room' tuh , agak lame jugak lha kan aku nak tunggu orang yg bertanggungjawab terhadap kiorang sampai , korang bayangkan kitorang masuk around 7:50 , but orang yg kitorang tunggu sampai around 9:30 or something like that , but kiorang memang tahap gaban lha kan duk lam tuh , ha , dengan sejuknyer tak engat , pasang kuad-2 macam lha kitorang nhe orang eskimo , ceehhh , pagi-2 dah buad aku takde mood , . 


Bile orang yg dinantikan masuk kami hanya perlu siapkan borang yg diberi then lengkapkan ape-2 details yg patut pade kitorang punyer formmm , so , after tuh , kitorang rehat lha kan , eh , aku skip jeh lha pasal rehat yg pagi , aku go on terus pade waktu rehat yg tengahhari tuh , ha , macam nhe , sebelum rehat around 12:45 kitorang pyner 'Cekgu' lha lebeyy kurang kate kad kitorang yg kitorang msty masuk before 1:15 , but kitorang tunggu dye sampai lha pukul 5 tepat baru lha dye datang masukk , takk kehh giler namenyer tuhh ? dalam mase menunggu tuh dengan tanpa membuang mase ade yg daripada kitorang nhe yg tidor , ade yg berborak , ade yg bergelak ketawa sampai nak nangis , eh , macam-2 lha kan , memang senang lha nak cari kawan baru , kirenyer memang masuk lha kepala aku dengan diorang , oke lha tuh kann , . but hari nhe aku agak pelik siked lha , cus dye suh datang awal-2 pagi just untuk isi 3 formm jeh , then biarkan kitorang terkontang kanting macam hape ntah dekad dalam bilik tuh , pastu suh kitorang balik lambat plak tuh ? --' haih , memang bosan tahap paling gaban lha kan . urrgghh , rugi rase aku tak bawak lappy nhe tadi , .


Hurmm , Lastly , sebenarnye aku tak mandi lagi nhe , aku baru jeh balik dari kerja , sumpah penat tak terkata lha kan , nhe pun aku kuadkan hati tukkk , hurmmm , tokk ape ehh , ha , untuk saje-2 jehh , ade mood nak blogging kan , so buad ape tunggu-2 lagi , AHAHA , but seriously , memang penad , so aku chaoo dulu cus badan aku un dah melekit semacam jehh , okeee , babai peeps :))