Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
Beamo's Girls




Credit



Template : Qistina Re
others : una & Athirah
Best view : Google Chrome



ESOKK KERJA ! :D
Sunday, January 8, 2012 | 8:19 AM | 0 comments
Assalamualaikum wbt :) , olla peeps , ha, nhe meh nak story siked yg esok aku dah stat kerja sebagai tuutttt **** , takk leyh sebut lha pulakk , rase macam tak semangat ! serius aku cakap mang takde semangat , hurm orang laen berpusu-2 dok buad lesen , mak n ayah aku pulak tak bagi aku buad lesen , maakkk sediyyhhh :(( , . Bdw , pasal kerja tuh aku stat esok awal pagy doe , area 7.30 , macam nak pergi sekolah dah kan , fisrt mak aku suh pergi naek trans yg dye sediakan but aku takknak , n aku suh gak ayah aku hantar ,  HAHA , padan muke , dah lha balik kol 5 lebih , kompom penad gilerhh aku ! but pasal duet , pasal aku idam sangat natang DSLR tuh aku kene kuad kan semangat tuk kumpulkan duet tuhh , . EHEH


Hoo, cakap pasal duet tuh memang aku nak sangat merasa duet sendiri berbanding duet my parents cus what ? oke , aku nak cakap ket eh , kalau kite ade duet sendiri kite tak depends kad parents kite lagi , n most of all kite boleyh beli semua bende yg kite nak termasuklha bende yg kite tak mampu , believe it or not its up to you lha kenn , but for me memang betull ! cus selama nhe aku memang tergiler-2 kan DSLR Nikon or Canon tuh , and aku try lha kan mintak kad my parents , then they said , "Noor , kalau kamu dah kerja nanti kamu beli ape yg kamu nakk , skunk nhe belajo dulu bagi pandai , nanti dah ade kerja elokk dapatlha semua tuh" and i was like  , whhhhaaaatttt ? kerja ????????? aku takde masalah nak kerja but , diorang tak bagy aku kerja jauh-2 dengan diorang , :( same jeh lha definisinyer dengan aku tak kerja :(


Huurrmm , before aku aku ambik result SPM nhe aku nak buad macam-2 yg terlintas kad otak aku nhe , especially buy things yg memang aku adore sesangat, ahaha :) , who cares kannn ? sambil aku kerja part time aku akan buad sekaly lesen kereta + dengan motor sekaly , . but aku yg bayar sendiry , walaupun aku hanya free hari ahad , walau aku penad n letih mane sekalipun aku akan tetap dengan pendirian aku ! Aku nak jugak buad Lesenn okeyyhh ! tak kesah lha penad keh ape keh , asalkan lesen tuh ade kad dalam tangan akuu nhe , baru aku puas hati , but aku akan cuba , untuk mencapai matlamat aku nhe , ahahah :)) so people , doakan aku lha kann , EHEH :)


And i think it's getting to late right noww , and i better go to sleep cus i have importing to do on tomorrow ! , so sampai doakan segalenyer berjalan dengan lancar yehh kawan-2 , nitesss and sleep titess , babaiii :)