Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
Beamo's Girls




Credit



Template : Qistina Re
others : una & Athirah
Best view : Google Chrome



BENGANG SIOOTT ! Grrrrrr ^^'
Wednesday, January 4, 2012 | 6:35 AM | 0 comments
Assalamualaikum wbt , haih , hari nhe aku bengang gilerr kadd lappy aku nhe , cus suke sangat menyusahkan hidup aku , dah lha hari Bb buad hal , so skunk nhe kao pulakk ! Grrr ! sakidd hati aku nhe , bile aku enter jeh dekad new tabb , dye boleyh plak keluar Celcom online service, then bile aku tutup , dye akan jadi banyak kalii kod , so aku terpakse terminated dulu aku nyer line then pasang balikk , arrgghh , menyusahkan ! . and lagi satu , tadi aku bengan sangat dgn dye , aku tahu lha aku lambat , tapi tunggu lha aku dulu , aku bukan sengaja nak bagi dye pegang fon aku tuh , aku terletak dalam rage motor dye , dah aku pergi temuduga sengsorang ,.


Bdw , cakap pasal temuduga tuh pulakk , aku pass , but orang yg interview aku tuh punyer lha garang , macam singa dah aku nengokk , buad aku rase naek seram duk lame-2 kad situ , ha , meh nakk story kett, mase aku datang tuh aku tak tahu nak cari sape , so, ayah aku berhenti then dye suruh aku tanyer si pakguard tuh , then aku cakap lha , macam mane nakk tanyer bah ? , ayah aku jawab lha kan , ape lha kamoo nhe , tuh pun abah kene ajar keh , kate nak berdikari , nak tanyer orang pun still tak berani lagi , macam mane nak kerja ? aku pandang muke ayah aku , pastu buad senyum kambing , AHAHA , aku pun keluar lha kan , mase nak pergi tuh , aku bawak lha si budak kecik tuh sekali , tehn masuk tanyer lha kad pak guard tuh , 'pakcikk , nak ambik borang mohon kerja ?', pakcik tuh tanyer aku , 'Awak umur berapa ?' aku jawab lha kan aku dah masuk 18 dah , kire layak lha kan nakk kerja , then , aku pergi lha isi borang dengan ayah aku , lepas isi tuh , aku nak hantar lha alik borang tuh , then dye cakap nanti 1.20 awak datag balikk eh , and i was likee , "ouuhh , okey-2,"(denga muka blurrnyer) , . mase tengah tunggu tuh aku dah rase laen macam dah dengan dri aku nhe , haih--' . time-2 macam nhe lha dia nak datang kan , aku dah llha nervous nak kene interview sat agy , datang pulakk (dalam mase tuh aku didatangi bulan mengambang) , aku dah stat cuak , cus aku pakai jeans wane putih , gilerrhh , macam mane nhe ?


Dengan tanpa membuang mase aku pun ajak lha kejap ayah aku pergi umart untuk beli spare , so , mase tuh dah pukul 1.15 . mase aku sampai umart pun dah 1.25 aku pikir alamkk , aku dah lambat sioott , gilerr ar kann ,. mase akiu dah nak pergi interview tuhh , pakguard tuh bagi intruction yg kurang jelas kad aku , so aku dengan rse tak puas haty , cakap gini kad pak guard "ha , yelha , tengs , 9sambil buad muka tahan panas)" , dalam hati aku dah membara dah nhe , ape nyer pakgurad lha dye nhe , cakap takde sopan , macam cakap dengan banduan dah , huurrgghh ! mase dye interview tuh , aku kene jawab 10 soalan and kene betol 7 keatas untuk lulus , then i've made it , so Alhamdullillah to me lha kan .


Butt , sebelum masuk kerja aku kene training dulu seminggu , aku hanya boleyh pakai jeans hitam dark coco, n dark blue jeh , oohheeemmmjayy , aku dah fruusstt dah nhe , aku mane ade doe jeans yg disebut semua tuh ! giler ape ? then dye suh aku pakai blous ,. aku pulak "ha , blous ?" mati aku , aku dah lha takn pernah pakai blous , heh , macam-2 kerenah lha kan nak mintak kerja tuh , but paling aku takkk puas dengan pakgurad dye tuh lha , menyampahhhh --' , so lepas nhe aku kene prepare lha ape yg patut , hurmm, so , i think sampai sini lha dulu aku membebel , cus aku pun dah penat menaip , HAHA , so , babaii peepps :)