Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
Beamo's Girls




Credit



Template : Qistina Re
others : una & Athirah
Best view : Google Chrome



HATI BERBUNGA RIANG :D
Tuesday, January 3, 2012 | 12:20 AM | 0 comments
Assalamualaikum wbt, hai-2, eh , cume nak cakap Selamat Kembali ke Sekolah kepada bebudax yg still sekolah tu eh , uhu , esok diorang akan mulakan sesi persekolahan seperti biase dah akan mula belajar ilmu baru , aduuhh , teringat zaman sekolah tahun lepas , aku nak sekolah balikk lha weyhh , lagipun aku masih belum bersedia nak hidup bersendirian , AHAHA , ayad pasrah , padahal dah tue dah pun , hurmm , lagipun aku tak tahu nak buad ape dalam mase tige bulan nhe , aku aaply khusus , twaran pun masih belum dapat lagi , kerja yang ade pun semua yang tak meyakinkan aku , ape lha naseb kan , entah lha , Bdw, aku akan mula bekerja pada hari khamiss nhe , kerja apa tu korang tak payah tahu lha eh , . malu , ehehe :) , eh , aku terpakse cao dulu , ada kerja yg nak dibuad , so , babaii for noww :)