Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
Beamo's Girls




Credit



Template : Qistina Re
others : una & Athirah
Best view : Google Chrome



AKU HAPPY !
Wednesday, December 14, 2011 | 5:41 AM | 1 comments
Assalamualaikum wbt :) ,
ha , meh sini nak citer siked nhe , . aku happy sesangat sebab aku dah habis exam , , !!!! mang tak percaya lha kan , aku dah hidup selam 17 tahun , dan aku baru jeh lepas menghadapi peperiksaan yang menentukan hidup aku , kalau lha aku tak lepas ? guane lha nasib , HAHA , alamatnye kije kilang ALPS lerrr gamokknyerhh , tapi korang doa-2kan lha aku eh , .  , 
hurm , sementara menunggu result tuh , kami pejuang-2 SPM nhe , yang sedang menunggu result nhe ada yang akan pergi ke PLKN , (nasib lha aku tak dapat) haha , ada yang pergi khusus , ade yang nak buad lesen , ha , macam-2 ada , tapi yang penting kami dah buad sebaik mungkin , dan mungkin kami berjaya ataupun tidak , tapi doa-2kan lha yerh , 

dah lame tak updates entry , sampai tak tahu nak cakap ape dah nhe , takpe lha dulu , babaiii for now , ! nites 
peeps :)