Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
Beamo's Girls




Credit



Template : Qistina Re
others : una & Athirah
Best view : Google Chrome



SEDANG BERPERANG
Wednesday, September 14, 2011 | 7:32 AM | 0 comments


Assalamualaikum wbt , HAHA , ary nhe just nakk story yang skunk nhe aku tengah study dekad umah eynaa ,  (study keh ) HAHA , aku takk study pun , eyna jeh , aku dengan alla nhe dok leka dengan natang lappy nhe , . dok buad tuh buad nhe , kan main takk engat lagi yang esokk nak exam ert , dah lha susah , niat aku p mah eyna nhe memang nakk stdy , tapi bile sampai sini ase macam takk deh mood lha pulakk , . tambah pulakk umah dye  penuh dengan membe2 nomi , .  farhanah dengan kak ain , + kak tykah agy , bukan main sporting agy , . akuh pk kalau lha ayah aku sesporting ayah eyna , memang best lha kate kan , . pastu aku pk kalau lha anak cik deris ramai macam nhe , haha , gempak punyeh , . skunk jam sedang menunjukkan 10:29 , haha , bukan rety nakk balikk agy kah, . haha , sekian dulu peeps , hanya kamu dihati ini , . SELAMAT MALAM n have a good nite :D