Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
Beamo's Girls




Credit



Template : Qistina Re
others : una & Athirah
Best view : Google Chrome



RINDUNYA PADA SI DIA
Thursday, August 18, 2011 | 5:59 AM | 0 comments
Assalamualaikum wbt , . huh , sungguh aku katekan aku rindu pada si DYE , kenpa nhe YA ALLAH , . aku takk de pape un dengan dye , takk penah kontak pun dengan dye , n aku kurang bercakap dgn dye , bile dye dah xderh macam nhe baru aku rase kehilangan , . sometimes orang kate bende yang lepas takk usah dikenang kan , but aku nhe mang jenis suke ngingat keh orang , whahaha , :)) ade satu malam tuh aku mmpikan dye , tapy ea bersame dengan orang laen , HAHA , mkne nyer aku takk deh jodoh lha kan bersame dye , kahkah , nevermind lha , lagipun aku takk kisah , jodoh pertemuan ALLAH yang tentukan , kite hanye merancang jeh , . , . ohoh , bdw , minggu nhe sudah stat TRIAL untuk candidates PMR , and soon candidates SPM pulakk yang akan TRIAL , ooohemmjayy , aku ase macam nakk tercekik jeh bile dengan perkataan TRIAL , ape yang ade lam takk mesti nakk diperah balik kan waktu TRIAL anty , tapi masalahnyedalam kepale otak aku nhe belum penuh lagy , ade sikidsikid jeh nhe , . kalau perah waktu TRIAL nhe , kompom waktu SPM betol anty xdeh ape lam otakk , assshhh , gone tuh , ADESSSS , stress tahap GABAN, sebb aye anty terpakse pospone sebb TRIAL betulbetul lepas aye wish is the lucky day is 5 SEPTEMBER 2011 , . i guess lha , n lepas jeh TRIAL myb kitorng sume akan ade sesi menjawab ketas soalan negerinegeri laen , . n aku ase takk banyak mase tuk kami semua stdy, pejamcelik pejamcelik sudah mao TRIAL , . bile sudah abis TRIAL, SPM pulakk yang mendatang , . hush , . aku harap aku jawab dgn tenang dan aku arap aku dapat jawab soklan tuh , . wish all gudluck :)) header ntah pape , pastuh mepek sal TRIAL lax , HUHU ,  salam sayang