Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
Beamo's Girls




Credit



Template : Qistina Re
others : una & Athirah
Best view : Google Chrome



RINDU + SUDAH DEKAD ! !
Monday, August 8, 2011 | 7:45 AM | 0 comments
Assalamualaikum wbt , see my tittle kad atas sane tuh , RINDU , eh , bukan rindu kadd somebody lha , tapy akuh rindukan belog usang akuh nhe yang dah lame aku takk updates, agaknyer nakk dekad bape minggu dah lha , sejak berpuase nhe , . huhu , oohhh , bdw , sape sape yg bace belog nhe , aku nakk wish kadd korang HAPPY FASTING N MAY EID THIS YEAR WILL BE GREAT OKEYH , :)) , actually , aku just nakk citer yang TRIAL sudah menhampiri para pelajar tingkatan 5 , haha , (termasuklah aku) , kami akan mengduduki exam at least seminggu asenyer selepas kami semua menyambut HARI RAYA ALDILFITRI , aarrgghh , takk bestt langsung , orang lain ade agy mase nakk hapyhapy wif family , kawankawan , but kamikami semua yang sedang betarung nhe ,(bertarung lha sangat) hanya tunggu untuk menjawab soalan yang diberi untuk penilaian seterusnye , . agak agak lha kan , akuh lepas keh eh ? adesss makin cuakk aku bile pk pasal natang nhe , YA ALLAH , kuatkan lha semangat akuh untuk menduduki peperiksaan , terangkan lha minda aku nhe untuk menimba ilmu sementara masih ade waktu nhe , kebetulan pulakk sekarang nhe bulan RAMADHAN , eloklha kepada candidate's SPM tuh , menunaikan TERAWIH nhe , mohon kepada ALLAH , supaya terang n tenang untuk menerima ilmu, . asenyer sampai kadd sini dulu lha aku story mory , akuh un nak study dulu sebelum akuh leka dangan natang lappy nhe , . huhu , .


assalamualaikum , . gudnite peeps :)) kbai :))