Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
Beamo's Girls




Credit



Template : Qistina Re
others : una & Athirah
Best view : Google Chrome



RAMADAN YANG INDAH + TRIAL YANG SEMAKIN MENGHAMPIRI
Tuesday, August 16, 2011 | 6:02 AM | 0 comments
Assalamualaikum wbt , . hurm , ary nhe sudah masuk ary ke 16 kite semua berpuase , . tahniah kepada sesiape yang memenuhi puase , pada siape yg takk penuh tuh jangan lupe ganty taon pan uke , . HAHA :)) , . aim aku ary nhe just nakk story pasal bulan puase + trial , urrrgghhh , . stresss aku , . ane takk nyeh , naik jeh raye terus TRIAl , macam mane nhe ? cukup keh mase untuk aku stdy , YA ALLAH , kuatkanlah semangat hambamu ini ya allah , . aku takodd sangat kalau result aku takk segempakk orang laen , dah lha waktu ujian pertengahan taon aku down gileh , langsung takk terpilih untuk menjadi pelajar target sekolah  HAMPEH , . bengang ase , . cikgu un dah banyak tegur aku , kenape taon he aku berubah daripadae seorang yg ajin datang sch , tuptup berubah sampai kalau dikire aryary yang aku takk dtg tuh , hampir dua bulan agakknyer , . sepatutnyer aku sudah dapat surat amaran , kedue pulakk tuh , tapi cikgu kelas aku sayang akuh lha tu , HAHA , dia takk antaanta un surat tuh , nasib baik , dalan mase 3 minggu nhe aku hanye perlu tumpukan perhatian kepada exam n bykkan stdy , dah lha datang sekolah sekali sekala, pastu takk ulangkaji , gone nakk lepass kan , . ssekarang nhe , kami pelajarpelajar fom 5 sedang mengitung ary untuk menduduki TRIAL tersebut ,  . ouh, lupe akuh nakk citer , HAHA , myb lepas aye anty aku nakk dok ostel , untuk amikk perhatian lebih , tapi aku takk pasti lagi , sebbnyeh aku takk mintak borang masuk tuh pun lagi , . aku buadd keputusan nhe , sebbnyer aku nhe mang takk leyh rengang denagn natang lappy nhe , . pasi petang siang malam , mesty ade dgn aku , smpai makk aku bsing , . hehe, . aku ase tu lha keputusan yang aku ase oke loha tok dri aku , . hurm , since i've lot work to do , better aku buadd dulu oke , . aku cume nakk wish to all candidate's SPM wish u all gud luck n may ur dream comes true :))