Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
Beamo's Girls




Credit



Template : Qistina Re
others : una & Athirah
Best view : Google Chrome



TAKK PEGY SKOLAH LAGY !
Thursday, July 14, 2011 | 12:47 AM | 0 comments
baru jerkk semalam update belog pasal takk pegy skowl , 
ary nhe dah buadd alikk , hEeee~~, .
sebenarnyer niat haty mang nakk pegy skowl , tapy abah tuh , jahat ! , .
owg dah cakap anta owg pegy skowl lepas anta TIQAH (my sisters) , pastu , aku tgu sampai pukul lapan , 
baru ea balikk mah , gone aku nakk g skowl , bile aku uadd muke , ea un nakk jugakk , . pastu ungkidd lha sal aku kene buang ostel luh, elokelok abah simpan kao kadd ostell kao uadd hal , ade bas plak kao xnakk naikk, .
memilih sungguhh kao nhe ! kiter plak yg dimarah nyer, . sedihh ase :(


dah alangalang takk pegy skowl nhe , aku uadd lha hmwrkk yang bertimbun timbun takk siap , .
punyer lha banyak sampai lenguh tangan aku, bhahaha , (lenguh lha sgt) , . 
lepas jerkk uadd hmwrkk tuh , (padahal salin soalan jerkk kodd) , aku buadd lha bende merepekk , macam 
snap pic mengarut wif my youngest sisters , . 


dalam kebosanan tuh , inilah yg terhasil , . hee~~
jangan komen , just tengokk jerkk oke , :)
mule mule snap pic wif my adeqq , .( dah lha pakai bju skola) heee~~

                                             pic mule mule , lawa lha , ce tgokk yg len :)

see what i mean , dekna dah giler :P

                                              due due sengal kan ! bhahahaha :)


takk lame lepas aku salin baju , aku kemas rumah , aku uadd agy keje giler nhe , dengan snap pic sowng sowang , . bhahaha , jangan ketawa eh , gelakk jerkk , huhu :)
here's some pic of me :)

sengall takk :)

name baru tuh , NAOMY SUNYHEE :)

muke baru lepas masakk :) banyakk peluh !

tengah tunggu ikan goreng garing , haha :)

muke pas siap segale kerja rumah , . 

amacam, sengal takk ? sengal giler kan , bhahaha , nhe lha akibat nyer bagy bende yang suke melalaikan orang , . huhu , . since takk de bende da nakk story , sampai sny dulu lha yerkk , . len kaly uadd sengal agy , then letakk lam belog nhe , haha , byebye for now , peace yaww !