Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
Beamo's Girls




Credit



Template : Qistina Re
others : una & Athirah
Best view : Google Chrome



PERCINTAAN GAGAL LAGYY !
Friday, July 15, 2011 | 4:07 AM | 0 comments
assalamualaikum wbt , . hurm , xdy aku citer pasal skolah kan , skunk aku nakk citer pasal kisah percintaan aku yang gagal lagy , . mulenyer macam nhe , ade lha sorang mamat nhe aku kenal, nme ea tut tut , (mane bleyh bagi tao kan) haha , aku kenal ea sebagai orang lain , . bile ade numx asing masuk numx aku jerkk , aku mule lha kelentong nme n age aku , pastu mamat nhe plakk leyh pegy caye cakap aku nhe , bhahaha , . 

pada mulenyer aku jus nakk mainkan pasaan ea jerkk , sebab aku dah serikk dalam men bercinte cinte nhe , . aku tpu lha segale galenyer , . tup tup , . aku plakk yang terlampau sayang kadd ea , . aku mule sayang n makin suke dengan perangai ea yang caring n manje tuh (eceeyhhhh) bhahahaha , . aku stat sayangkan ea  n aku perasan yang aku dah terlupe yang aku tengah tipu ea , orang yang ea sayang n suke tuh bukann lha aku , ea suke orang yang aku reka tuh , . orang len , . 

bile difikirkan balikk , aku patut kacikk tao ea bende yang sebenar , yang aku tao , mesty lepas jerkk aku kasikk tao bende yang sebenarnyer yang terjadi , mungkin ea akan putuskan aku (olok olok tuh) , hurmmm , alangkah sedih nyer aty ku ini , (wwwaaahhhh , jiwang habiss) huhu , . dan ape yang aku cakap kadd atas tuh xd menjadikk kenyataan , . pada ary kelmarin , (ntah ary ape ntah , malas pk) huhu , . aku beritao ea yang segale aku citer n beri tao tuh, adalah rekaan semata mata , . 

ape yang terjadikk lepas aku bagi tao tuh, mule mule sekali ea boleyh terime , sampai jerkk ary nhe bile aku tnyer 'aok oke keh nhe owg tipu aok' n ttbe ea jawab 'ntah' , ha , nampak sangat yang ea memang takk boleh time , haisshhhh (bodoh nyer aku) , hurmm , n ble sampai masenyer , aku cakap better kite stopp sampai sini jerkk , takodd due due sakidd aty , . n ea urn cakap lha oke , . bile sampai situ , aku ok lagy , . tapi bile aku kate biaq aku ejas awekk kadd ea , ea kate ok tuh , lagy lha wat aku ase tertekan (sakidd jiwe) , tapu nakk buadd mcam aner , bende nakk jadikk , so dengan rela aty aku redha jerkk lha , ea cakap kadd ea yang aku akan tolong eea carikk awekk tokk ea , .

so kesudahan citer cinte monyet aku nhe , berakhir pada ary ini pada pukul 6:56 pm , . tamat lha sudah citer yang hampir hampir buad aku setengah maty nakk pk , . n aku ase ea jugakk akan epy , . pada mamat tuh , aku jus nakk cakap yang aku mnx maaf banyak banyak sebab menkan pasaan kao , . aku takk de niat n takk de mase langsung nakk menkan pasaan kao , . bie dah jadikk macam nhe , baru aku sedaq , . . sory banyak banyak keyh , .

so , iktibar dary cinte monyet nhe , jangan lha sesekali jadikk penipu macam aku , bhahahha , . nhe lha akibatnyer , cintaku dipermainkan , (gila sudah) , , so , remind your self before being a liar , :P

so , sampai cny jerkk lha dulu , alkisah percintaan aku ary nhe , . len kaly aku update natang lain plakk , . serikk bercinte katekan , wahhhh ! bye bye for now , peace yawww ! !

heartbreak :(