Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
Beamo's Girls




Credit



Template : Qistina Re
others : una & Athirah
Best view : Google Chrome



MENAKUTKAN
Tuesday, July 26, 2011 | 3:28 AM | 0 comments
assalamualaikum wbt , haha , ary nhe , aku just nakk story pasal tersalah bankIN kan duit orang , hah , cukup menakutkan aku , macam nhe citer ea , baru sat xd aku pegy maybank untuk transfer duit lens keyla , RM100 , haish , banyak tuh , aku punyer ha semangat bawak lappy dalam kereta , untuk chekk balikk acc bank tuh betoll keh takk , bile aku try unline ajrkk , line pulakk xder , aku terlupe yg bp kurang ade line b.band nhe, haish , . aku mule lha gabra , abang aku pulak dah bising, dokk tunggu aku lame sangat , makk aku pulakk dokk sibuk ajak aku pergi ke expo , tengok tengok baju raye lha katekan , hurm , dengan perasaan putus ase , aku un takk chekk lha acc untuk bankIN tuh , . lepas tuh makk aku suh jerkk pegy bankIN kan , aku dengan perasaan kurang pasti tuh , aku bankIN ajerkk lha , . lepas pade tuh , balikk ajerk rumah aku terus chekk  mane lha tao salah keh kan , bile aku tnyer orang tuh name dy ebetull keh H*****A , takk boleyh bagy tao nme sebenar) ea cakap bukan , . haishh , aku dah ase macam nakk nangis dah nhe , mane aku nakk cekau duit nakk ganty duit keyla , RM100 , banyak tuh , haish , . dengan buad muke teball aku pegy lha mintakk tolong dekad tuan acc yg aku bankIN duit keyla tuh , . ea tanyer aku macam macam , ye lha , takodd aku menipu kan , bende bende macam nhe lha yg membuatkan oraang banyak rugi , . huhu , .salah aku sendry jugakk , nasiblha tuan nyer acc tuh tolong aku , ea cakap N****A tuh , kawan dye , nasibb lha aku kate , kalau takk anty , melayang wet aku RM100 , huhu , . then takk sampai setengah jam , prob nhe dah settle dgn kebaikan haty orang tuh untuk menolong aku nhee , aku berterima kasih banyak banyak kadd ea , tengs a lot ya kaq , for ur information , saia akan selalu beli barangan awq tao , huhu ,

oke lha , beteri lappy undah low nhe , baikk aku benti dulu eh , bye bye for no , sayang kamooo semua peeps :)) peace yaww :P