Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
Beamo's Girls




Credit



Template : Qistina Re
others : una & Athirah
Best view : Google Chrome



KEPENATANN ! !
Thursday, July 14, 2011 | 10:03 PM | 0 comments
assalamualaikum wbt , . kalau tak jawab dose n kalau jawab sayang :) , huhu , p
dalam boring boring nhe , aku ttbe ase cam nakk update belog nhe , . bhaha (mabokk)
aku baru jerkk balikk sekolah , an sedang sedang syok un9 fesbuk xd , ujan lhaa plakk ,.
langsug line tersekad sekad , menyampah , . dah lha beruk band nhe sentiase lembap , .
tambah plak dengan ujan nhe , lagy nyer lha , . haha , cam siput!

huurrrmm , aim aku meng update belog nhe , saje nakk citer al kisah yang berlaku di sekolah xd , 
huhu , hary yang memenadkan ! , kelaz aku kene pindah ke belong B , haisshhh , takk best , dah lha 
kelas yang kteowg dapat tuh burukk , macam ape ntah , . sengal ! dah lha meje n kusi sume nyer takk cukup ,
kecian kawan kawan aku yang bumbum tuh kene angkad meje , . berbatu jauh nyer nakk meng angkud 
meje , . haha , n yang paling penting , aku tengokk jerkk , . takk ase nakk tolong un , bhahaha , .
sengal dapat kawan macam aku kan , . padan uke , :) 

dalam kepenatan mengangkudd meje n kusi tuh (diorang lha) , mule lha semuanyer
 komen pasal kelas tuh burukk nakk mmpos ! dengan cat tunggang langgang , .tingkap xder , .
biler angin kuadd jerkk , boleyh tervang segale hapah yang ade atas meje uh. huhu , .
dengan langsir tinggal satu jerkk kodd , gone tuh , .
supe ye jerkk takk yah pakai langsir , . 
n disebabkan kelas yg kami owg dapat tuh terlampau buruk, . 
budax budax nhe pegy lha naik kelas lame n ambikk semule khazanah kami yg ade lam kelas lme tuh, . 
especially , sijil kebersihan kelas tuh , . ne leyh tinggall kan , . 

lepas kami semue (aina sowang jerkk kodd) bertungkus lumus renovate kelas tuh , . kene plakk turun bawah , . 
masukk makmal , al maklum lha , cikgu kan mengandung , mane boleyh nekk atas , penadd (penadd lha sangat) , 
dengan segale letih nyer , kami un turun lha dengan muke senyonyong (sengal) tuh , . bhahaha , .
 sampai plakk dalam makmal tuh , pergghh ,boleyh dikate kan separuh daripade nyer ngantokk nakk mmpos ! ! 
dah lha boring mase ea , . tambah plakk cikgu tuh sentiase takk de moodd , asyikk nakk makan owg jerkk, . serabott ! , . huhu ,
 n lastly for today, . aku cume nakk cakap yang clas geog petang nhe DIBATALKAN ! ! ! wahhh ! seronokk giler , 
pas abis jerkk aku update belogg nhe , aku nakk tydo , . penaddd (penadd keh) 
huhu , . tapy yang takk best nyer , esokk plakk aku ade claz PAI , koll 9-11 , huh ! 
aku cmfrim mesti x ramai yang datang , kenape ? sebab ngantukk lha , . hahaha ,

since takk de ape nakk story dah , aku cawww luh , . 6ty law ade latest pasal ape ape jerkk lha , insyaallahh kalau aku panjang umo , aku letakk lam belog burukk nhe ukeyh , . da da for now , .
peace yawww ! ! ! muuuuaaaahhhh , heEeee~~ :)


have a nice day to u guys :P