Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
Beamo's Girls




Credit



Template : Qistina Re
others : una & Athirah
Best view : Google Chrome



KEMAS RUMAH + KHAZANAH
Saturday, July 16, 2011 | 8:53 PM | 0 comments
assalmualaikum wbt , kalau takk jawab dose , law jawab sayang , haha :) , hurmm , ary nhe 17 july , n skunk nhe sudah kol 11:39 am . aku baru jerkk pas kemas umah , naik gatal dah ase idong nhe , . seseme dah aku , cehh ! , 

aku bangun pagy nhe koll 8:40 , hampir hampir kol 9:00 , sebab malam xd aku tido kol 2 lebihh, dah lha tydo pan tb , sowang sowang plakk , haha , tengokk barbie secret , best giler , huhu , . aku bangun sebab kene kejut dengan makk aku , makk menjerit punyer lha kuad , sampai terjentat badan aku , hekk , aku un bangun lha dengan perasaan malas , dah lha tydo lambat , kene plakk bangun awal , hampeh ! , lepas jerkk bangun aku biaq jerkk tempat tydo lintang pukang , . aku terus jerkk pegy dapo basuh muke , kutip baju then basuh kasut , . pastu baru lha aku kemas tmpat tydo tuh , . huhu , .


bile aku kemas bilik buruk aku tuh , terjumpe lha segale khazanah kad bawah katil , bawah almari lha macam macam , aku jumpe baju aku warne itam , mp3 pemberian cikgu kesayangan aku (sukesuki jerkk sayang laki orang) haha , n yang paling penting aku terjumpe pemberian orang tersayang , pen dry sarawak , omjayy , teringat balikk kisah lame , huhu , settle lha kemas bilikk , :)

lepas jerkk kemas bilikk , aku chek kad dapoq plak , pinggan takk susun lagy , huh ! sape nyer keje lha basuh pinggan tapy takk nakk susun sekali , (kate kadd orang , aku un same) bhahahaha :) , . aku un susun lha , lepas jerkk susun tuh , makk aku panggil suh cube baju yang ea beli kadd aku semalam , . aku pakai , n aku suke nakk mampos , haha , ape lagy , mule lha keje gile , men snap snap pic bersame baju baru , jup nakk upload pic , .

dis is my new shirt :P

 malas snap pic ful , rambut serabot :)

cover rambut + takk andy agy , haha :)

malas aupload banyak banyak cus semuanyer buruk n muke takk andy lgy , malu ! huhu ,
since makk aku dah panggil aku tok sesi memasak pulak , better aku stop sampai cny dulu , n hope u guys always read my updates ukeyh , bye bye for now , peace yAwww ! ! :)