Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
Beamo's Girls




Credit



Template : Qistina Re
others : una & Athirah
Best view : Google Chrome



HUJAN
Saturday, July 23, 2011 | 5:28 AM | 0 comments
assalamualaikum wbt , . dalm keboringan yg melanda nhe , aku bercadang utk uadd new post pasal hujan , haha :)) takk de kene mngene kan kan , . dalam pukul 3 petang tadi asenyer , hujan macam nakk banjir dah uj nhe :)

recently , idop aku penuh dgn aktiviti pembelajaran , seperti bengkel mathMODE , . memang takk sangke , rupenyer mathMODE nhe senang sesangat , haha , rase semangat pulakk nakk belaja math lepass nhe , bengkel nhe diadakan pada ary rabu n khamis , minggu nhe , budax budax bukan aliran sn , n minggu lepas udax udax sn , yang menjdi fasi kami semua ialah budax budax kelas ats sekali iaitu budax kelas ALFA , diorang nhe mang gmpakk arh , sememangnyer pandai gileerrr , . haha , .

nie lha sedikit sebanyak pic yg asenyer zatul yang amikk , :))
jangan marah eh zatul , aku amikkk , huhu :))

dengar penerangan dary dayah :))

aku terdampar nun di hujung sane :))

yg baju oren tuh , aku lha :)

haha :))
since nhe jerk lha yg dapat aku story ary nhe , haha , kalau korang perasan  tittle post tuh pasal hujan , ttbe story pulakk pasal bengkel math , bhaha :)) , hee~ , nanty kalau ade yg menarik pasal idopp aku , aku citer lha , bye bye for now , peace yAwww :)