Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
Beamo's Girls




Credit



Template : Qistina Re
others : una & Athirah
Best view : Google Chrome



HELP PEOPLE MAKE US SO HAPPY ! :)
Saturday, July 23, 2011 | 5:51 AM | 1 comments
assalamualaiku wbt , haha , tittle kiter pada ary nhe , pasal tolong menolong ? ape itu tolong mnolong ? jawapannyer tolong menolong lha , hahaha :)) , since aku sudah banyak menolong orang , sebab tuh lha nakk buadd tittle nhe , haha (jangan percaya , syokk sndiry :D) , .. huurrmmm , .

bile orang mnx tolong , korang akn tolong keh tidak ? for me lha kan , better kiter tolong , meskipown kao takk rapat dengan orang yg nakk di tolong tuh :) semalam aku ade tolong nyny fazlina untuk letak pic ea , dalam belog dye , haha , aku toong sajerkk lha , , xkan xmo tolong pulakk kan , . 

here's some picture of nyny fazlina , :)

actually , dye seorang yg peramah :)

bile nyny cakap sayang saya ketadketad , saya un nakk cakap jugak ,
saya sayang awaks ketadketad :))

nyny :))

bile kehidupan harus diteruskan , . :))
since a lott dah aku membebel , pe kate kalao aku stoppp , haha :)
hope bile nyny bace nhe , jangan amikk aty uke , just for fun buadd tittle nhe , . 
da da for noww , peace yAwwww ! ! n once again assalamualaikum wbt , :)