Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
Beamo's Girls




Credit



Template : Qistina Re
others : una & Athirah
Best view : Google Chrome



BRAND NEW DAY ! !
Wednesday, July 13, 2011 | 9:10 AM | 0 comments
helo , assalamualaikum , dah berbulan tidak mengupdates since lots work to do , . n ary nhe ade mse , ttbe teringat belog tersayang nhe, . dalam mase due bulan nhe byk perkara yg terjadi lam idop aku nhe , . recently skola telah menggunakan jadual anjal for all candidate's PMR n SPM , .

dan yang paling penting aku lha salah seorang calon2 yang akan menduduki SPM , waarrrggghhh ! takk mao lha , aku masih takk ready agy kodd , . taon nhe baru aku sedar yang cabaran untuk semua calon2 SPM , sebab aku still byk ketinggalan , . n cabaran yg selalu menduga aku ialah KEMALASAN , . taon nhe aku pecah rekod takk datag hampir2 due bulan , (kalau ditambah semua sekaly) , terokk nakk mmpus, .

barubaru nhe di BANDAR TUN RAZAK (sudah tukar daripada bandar jengka) telah diadakan sambutan HARI PENEROKA yang dirasmikan oleh PM kite sendry , . semangat aku pegy n ponteng sekolah , wahh , sukesuki jerkk kann , . 

sebenarnyer aku xder story nak story kadd korg , so sampai sny dulu lha oke , later share about my life :)
sebelum tuh , korg try lha dga lagu nhe , . i'm sure korang akan suke , :)




hope u guys enjoy the songs oke :)